چک لیست کامل لوازم مورد نیاز سفر نوزاد

برای یک سفر دلنشین با نوزاد خود چه وسایلی لازم دارید.

بسیاری از افراد بر این باوراند که مسافرت با کودکان مخصوصا نوزادان یک کابوس به تمام معناست. اما اگر به نکات ضروری توجه کنید و همینطور لوازم مورد نیاز این سفر را به همراه داشته باشید، شادی و آرامشی که تجربه می‌کنید دو برابر خواهد شد. در این بلاگ از الا همراه ما باشید تا شما را با مهم‌ترین لوازم مورد نیاز سفر کودکان و نوزادان آشنا کنیم.

 

سفر کردن با کودکان و نوزادان

 

سفر رفتن تنهایی به خودیه خود احتیاج به برنامه ریزی درست و مناسب دارد چه برسد به زمانی که کودک و یا نوزاد به همراه دارید. در این صورت لازم است که با بیشترین دقت ممکن برنامه‌های سفر خود را زمانبندی و مرتب کنید تا هم به شما و هم نوزاد عزیزی که همراه دارید به اندازه کافی خوش بگذرد.

سفر کردن با نوزاد

در حین سفر کردن با کودکان و نوزادان، الویت شما باید رسیدگی به امور آنها باشد. چرا که اگر نیازهای نوزاد خود را به خوبی برطرف نکنید، مطمئنا سفر برایتان دشوار و تلخ خواهد شد. این مقوله در سفرهایی که قرار است به طول بیانجامند مهم‌تر نیز می‌شود. در ادامه این نوشته مهم ترین وسایل موردنیاز برای داشتن یک سفر آرام و دلنشین همراه با کودک و یا نوزاد دلبندتان را به شما معرفی می‌کنیم.

وسایل ضروری برای سفر با نوزاد

 

همانطور که گفته شد کودکان و نوزادان در سفر نیاز‌های متعددی خواهند داشت که باید برطرف شوند. وسایلی که برای سفر با نوزاد به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد عبارتند از : 

ست رختخواب مناسب نوزاد

 

همانطور که می‌دانید، خوابیدن بخش مهمی از زندگی نوزادان است. ما در بلاگ خواب نوزاد باید چند ساعت در روز باشد در ارتباط با این موضوع بطور کامل صحبت کرده ایم که توصیه می‌کنیم آنرا مورد مطالعه قرار دهید. از آنجایی که خیلی نمی‌توان به تختخواب و یا وسایل بهداشتی مرتبط با خواب در اماکن دیگری همچون هتل یا مسافرخانه اعتماد کامل داشت، بهتر است برای آسایش بیشتر نوزاد و همینطور راحت‌تر بودن خیال خودتان، یک ست خواب نوزاد مناسب به همراه داشته باشید. در اینصورت هم دیگر نگرانی بابت بهداشت جای خواب نوزاد نخواهید داشت، هم کودک عزیزتان در رختخوابی که به آن عادت کرده آسوده تر می‌خوابد البته توصیه می‌کنیم که در کنار ست خواب، چند عدد ملحفه و زیرانداز نو و تمیز هم همراه خود داشته باشید

رختخواب مسافرتی نوزاد

برای مشاهده قیمت و خرید ست خواب نوزاد روی این لینک کلیک کنید.

لباس سفر مناسب نوزاد

 

یکی از مواردی که حتما پیش از سفر باید به آن توجه کنید، آب و هوای شهر یا کشور مقصد شماست. به یاد داشته باشید که همه جا، اقلیمی مشابه به محل زندگی شما ندارد. مقصد شما ممکن است یک اقلیم گرم و خشک باشد برای همین لازم است لباس‌های نازک و نخی برای نوزاد خود تهیه کنید. اگر به اقلیم‌های سردتر سفر می‌کنید، همراه داشتن لباس های پنبه‌ای و کتان ضخیم بسیار مهم است.

 

بعد از در نظر گرفتن آب و هوا، لازم است به راحتی فرزند عزیز خود نیز دقت داشته باشید. حتما لباس‌هایی را انتخاب کنید که به کودک و یا نوزاد شما آزادی عمل خواهد داد چرا که سفر زمان تفریح و خوشگذرانی است و نباید این حس شیرین را با پوشاندن لباس‌های نامناسب به تن نوزاد خود از او دریغ کنید.

 

برای آشنایی به انواع جنس لباس‌های مناسب نوزاد، به بلاگ بهترین پارچه برای لباس نوزاد مراجعه کنید.

 

لباس سفر نوزاد

اکیدا توصیه می‌کنیم که چند دست لباس مختلف همراه خود داشته باشید تا در صورت کثیف شدن یکی از لباس‌ها، به سرعت لباس نوزاد خود را تعویض کنید.

اسباب بازی و وسایل سرگرمی

 

کودکان و نوزادان کاری به جز بازی کردن بلد نیستند. در واقع لازم نیست تا در این سن و سال کار دیگری هم بلد باشند. به همین سبب بهتر است که کودک و یا نوزاد شما همواره در حال بازی کردن و کسب کردن تجربیات جدید از این محل باشد. 

 

سفر  کردن زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. رسیدن از مبدا به مقصد ممکن است طول بکشد. پس بهتر است که با همراه داشتن چند اسباب بازی، موجبات تفریح و سرگرم شدن کودک خود را فراهم کنید. اگر شما هم  به دنبال خرید اسباب بازی مناسب برای فرزند خود هستید، توصیه می‌کنیم به صفحه عروسک در وب سایت الا مراجعه کنید.

اسباب بازی نوزاد

سخن پایانی

در این بلاگ سعی بر آن داشتیم تا شما والدین عزیز را با مهمترین لوازم مورد نیاز سفر نوزاد آشنا کنیم. فراموش نکنید که با یک برنامه ریزی درست ، دقت به جزئیات و به همراه داشتن تمام وسایل ضروری سفر کودک، مسافرت دلنشین و خوبی را همراه با خانواده و نوزاد عزیز خود داشته باشید.

 

در انتها شما می‌توانید با مراجعه به صفحه پوشاک در وب سایت الا برای خرید لباس مناسب سفر نوزاد خود با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت اقدام کنید.

مطلب های تصادفی